نخستين تلفن همراه بر پايه سيستم‌عامل جديد نوكيا مي‌گو
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 45
نویسنده : مولوی

نخستين تلفن همراه بر پايه سيستم‌عامل جديد نوكيا مي‌گو
بسياري از طرفداران نوكيا منتظر تلفن‌هاي همراه اين شركت بر پايه سيستم عامل جديد نوكيا يعني MeeGo بودند؛ سيستم عامل متن‌باز مبتني بر لينوكسي كه فوريه 2010 از سوي نوكيا و اينتل معرفي شد و اعلام شده بود كه مخصوص ابزارهاي موبايل طراحي شده است.

به‌گزارش انگجت، استفان الوپ، مديرعامل جديد نوكيا اعلام كرد كه نخستين گوشي نوكيا بر پايه اين سيستم‌ عامل جديد در سال 2011 به بازار مي‌آيد. گوشي‌اي كه به احتمال زياد N9 نام خواهد داشت و مديرعامل نوكيا كاركرد آن را مطمئن و هيجان‌انگيز مي‌داند. به هر حال بايد منتظر بود و ديد تا در 3 ماهه نخست سال آينده ميلادي سيستم عامل meeGo نوكيا در مقايسه با ويندوزفون7، آندروييد، بلك‌بري و iOS چگونه خواهد بود؟



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست

:: موضوعات مرتبط: موبایل , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: